divendres, 24 de març del 2017

IKEA a Girona, ara sí

Vaig publicar fa uns mesos (un post del dia 20 de Desembre de 2016) que després de l'enrenou provocat pel referèndum convocat per l'Ajuntament de Salt en relació a la implantació d'IKEA al municipi vaig fer una pregunta a un alt executiu de la marca sueca, aprofitant una visita a Almhüt (el poble on hi ha el quarter general de l'empresa) i es va limitar a mirar-ho al seu sistema informàtic i em va dir que no hi havia cap visibilitat, i em va confirmar que l'obertura de la botiga de Tarragona estava prevista pel mes de maig de 2018.

Aquesta setmana he tornat a estar amb executius d'IKEA, i ahir, per fi, em van confirmar que Girona ja "apareix" al sistema, es "visible". Així doncs, és molt possible que jo em precipités quan vaig escriure que l'acció de l'Ajuntament de Salt era del tot gratuïta. Tal vegada hi havia negociacions discretes en marxa. De fet és força probable que sigui així.

Ara bé, el que també és cert és que en la més optimista de les previsions, la visibilitat que s'anuncia (em confirmen que "encara" no hi ha data al sistema), no serà en cap cas abans del 2020.

Però quan IKEA anuncia l'obertura d'un nou punt de venda, aquest anunci sol esdevenir irreversible i acaba implicant l'obertura d'una nova botiga.

Així doncs, com que diuen que rectificar és de savis, puc dir amb certa seguretat que és més que probable que en els propers mesos la premsa torni a parlar de la implantació d'IKEA al terme municipal de Salt.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada